Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2010

Ho bisogno d'amore (= Χρειάζομαι αγάπη!)

Xairete xairete!ti kanete filoi anagnostes?!
elpizo kala!kai nai meta apo ena xrono akrivos thithika oti exo blog kai eipa na anevaso kati..gia tin akriveia leipo edo kai 15mines!
Paei kairos...
katarxin thelo na euxaristo ton filo mou pou me epirease se aytin tin apofasi na ksanagrapso...xoris na to xerei,xoris na gnorizomaste k poli kala k xoris na to katalave , milisame sto tilefono kai me epirease katalitika sto na grapso k pali...
isos vevea itane grafto!:D(eixe orimasei mesa mou dld...)
opos kai na exei den tha grapso oyte story oyte kapia prosopiki embiria...
aplos tha anevaso ena poli oreo tragudi ,pou to akousa tixea prin 2 meres gia proti fora kai me enthousiase poli!o titlos einai o titlos tou post...
Isos vevea na min einai kai poli tixeo to tragudi...
kai oyte vevea oti to vrika se ayti ti fasi tis zois mou...
Isos na me ekfrazei en meri aytin tin periodo kai na einai ligo aytoviografiko...
Arxika mou arese poli i melodia kai meta otan akousa kai ton stixo,tote nai,me kerdise!!!!
Isos ligo thlivero,me emporiki musiki,akros romantiko alla sigoyra me iperoxo stixo!
apolausteto!
ps-an kai den einai sosto na metafrazoume poso mallon tragudia(giati etsi xanoune to noima) to metefrasa sta ellinika giati den kseroun oloi italika...

Μερικά βράδια κλείνω τα φώτα και για ώρες μένω μόνος με τον εαυτό μου
Μένω εκεί με το ραδιόφωνο ανοιχτό να κοιτώ στο σκοτάδι
επειδή
Αναλογίζομαι με την ζωή μου και μετά λέω στον εαυτό μου ‘’τώρα ή ποτέ ξανά…’’
Αναζητώ τις καλύτερες προθέσεις και μετανιώνω για όλα τα λάθη
επειδή
Χρειάζομαι την αγάπη και χρειάζομαι να ανοίξω την καρδία μου
σε έναν κόσμο που τρέχει πιο γρήγορα από μένα
να αναζητώ ένα δικό μου νόημα στις σκέψεις μου
Σε χρειάζομαι
Πες μου που είσαι
Μένω εκεί να κοιτώ στον καθρέφτη και αναρωτιέμαι αν
μια μέρα θα σε συναντήσω.
Ίσως απόψε και εσύ θέλεις να μιλήσεις μαζί μου
γιατί χρειάζεσαι την αγάπη και να ανοίξεις την καρδία σου
σε έναν κόσμο που τρέχει πιο γρήγορα από σένα.
Να αναζητάς ένα δικό σου νόημα στις σκέψεις σου
Με χρειάζεσαι
Πες μου, που είσαι
Χρειάζεσαι την αγάπη .. Σε χρειάζομαι
Χρειάζομαι την αγάπη και την καρδιά μου ανοιχτή
σε έναν κόσμο που τρέχει πιο γρήγορα από μένα.
Να αναζητώ ένα δικό μου νόημα μικρό και απέραντο
Σε χρειάζομαι
Πες μου, που είσαι
Χρειάζομαι την αγάπη .. Σε χρειάζομαι
Με χρειάζεσαι
Πες μου, που είσαι
Σε χρειάζομαι
Πες μου, που είσαι…..>>>

2 σχόλια:

Gi...orgio είπε...

μπράβο για την απόφασή σου να ξαναρχίσεις το γράψιμο...είναι κι αυτό μια μορφή εκτόνωσης...δεν θα αρχίσω να σου λέω τα τετριμμένα (η ζωή είναι ωραία, υπομονή, κάτι θα βρεθεί κλπ κλπ) απλά θα σου πω κάτι το οποίο με βοηθούσε κι εμένα πολύ σε τέτοιες φάσεις (και πίστεψέ με ήταν ποοοολλές!)''μπορεί η ζωή να είναι σκατά, αλλά τουλάχιστον έχει ήλιο''
το τραγουδάκι κλασικό ιταλικό στυλάκι που αγαπάμε...

Nicolas είπε...

Ευχαριστώ πολύ φίλε Giorgio..
Τα μλογκς χρειάζονται που και που να γραφουμέ σκέψεις όπως παλαιοτερά μου είχε πει ο Vk...
Όπως και να έχει αυτό που είπες είναι σοφο..πρέπει να τα βλέπουμε αισιόδοξα τα πράγματα ακόμη και όταν νομίζουμε ότι δεν υπάρχει τίποτα το αισιόδοξο γύρω μας...
και σε αύτο μπορεί να μας βοηθήσει ο ήλιος που ως γνωστόν στη χώρα μας είναι σε αφθονία...